4/06/2014

What a lovely weekend

IMG_4024
taist 235
taist 114IMG_3985
taist 277
Sweater Cubus | Top Zara | Jeans Cubus | Watch Glitter
taist 005
taist 354taist 061
2014-04-05 taist1
taist 367taist 234sushinight 033
sushinight 080Jos joku teistä missasi mun ohjeen kotitekoiseen kasvis-sushiin, niin painamalla tästä pääsette postaukseen:)IMG_4071
sushinight 020sushinight 100
Mun viikonloppu on mennyt rauhallisissa tunnelmissa treffaillen ihania ihmisiä. Perjantaina suuntasin koulun jälkeen suoraan salille, jonka jälkeen treffasin New life -blogin Jenniä. Tehtiin Jennin luona makisushia avokado, porkkana ja kurkkutäytteellä ja nautittiin pari lasia kuohuvaa. Aika meni supernopeasti ja ennen kun huomattiinkaan, niin kello lähenteli jo kymmentä. Meillä oli tarkoitus jatkaa iltaa lähtemällä istuskelemaan parille tai johonkin kunnon tanssimestaan, mutta päätettiin loppujen lopuksi, että mennään baariin parempana ajankohtana. Mä olin jotenkin ihan superväsynyt raskaasta kouluviikosta ja salista, joten ihan hyvä ettei lähdetty vaan jäätiin istuskelemaan ja nauttimaan muutamasta lasillisesta Jennin luokse. Lauantaiaamuna sain myytyä kosketinsoittimeni Tori.fi sivuston kautta, josta tuli mukavasti lisää rahaa viikonlopun Helsingin reissua varten - Helsingissä järjestetään nimittäin ensi viikon lauantaina Indiedays Blog Awards ;) Lauantai-iltapäivällä treffailtiin Antonin kanssa ja käytiin leikittämässä ja ruokkimassa Antonin äitin kisua, koska kotiväki on viikonlopun matkoilla. Loppuilta menikin hauskan Mies joka antoi -leffan parissa.

Tämä viikonlopun sekalainen kuvapostaus on hyvä lopettaa kosmetiikkavinkkiin kuivasta ihosta kärsiville :)
sushinight 148
Täytyy sanoa, että tämä on ehkä paras yövoide aikoihin! Lumenen uudistava retinol yövoide on suunniteltu kuivalle ja erittäin kuivalle iholle parantamaan ihon rakennetta ja sävyä. Vaikka voide on rasvaista, niin aamulla iho tuntuu ihanan pehmeältä ja kuivuudesta ei ole tietoakaan! Äiti nappasi tän mukaansa Tokmannilta vain vitosella - eli hinta-laatusuhde on mainio!;)

-Linda

14 kommenttia:

  1. Hahaa niin ihana toi kuva missä leikit ton söpöliini kissan kanssa :D ihana kisu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aijaa!:D Toi on kyllä ihanan värinen ja osaa olla aikamoinen riiviö jos sille päälle sattuu haha.

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia! Alkoi järjettömästi tehdä mieli sushia :D

    VastaaPoista
  3. Vautsi tosi kivoja kuvia ja tykkään muutenki sun blogista tosi paljon!:) Kuinka pitkä oot ja paljonko suunnilleen painat? Sulla on upeen naisellinen kroppa. Voisitko joskus tehä ruokapostausta jossa vaikka kuvaisit kaikki päivän ruuat ja kertoisit enemmän sun syömisistä ja treenaamisesta? :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua kiitos piristävästä kommentistasi!<3 Mähän ihan hämmennyin.. Tosi mukava kuulla, että pidät mun blogista! Mä oon semmoset 155cm ja painan vähän päälle 50kg :D Mutta voin rehellisesti sanoa, että tämmösenä pätkänä oon ollut aina vähän epävarma kropastani - pyllyä kyllä löytyy, mutta tissejä sitäkin vähemmän haha. Mutta eipä sille mitään mahda, tämmönen mie oon :) Kiva kuulla, että joku tykkää!

      Nyt heitit kyllä aikamoisen postaushaasteen! Oon tosi huono syömään säännöllisesti ja mun treenaaminenkin on nyt mitä on tän jalan kanssa :S Mutta pistän idean korvan taakse :)

      Poista
    2. Oho et näytö kyllä kuvissa noin lyhyeltä! Olisin veikannu jotaki 165-170cm sun pituudeks! Ei siinä oo mitäön huonoa olla lyhyt, yllätti vaan:)

      Poista
    3. Haha joo et ole ensimmäinen joka yllättyy mun lyhyydestä ;DD

      Poista
  4. Niiin nättejä kuvia! Ihana asuyhdistelmä, mistä mahtaa olla tuo neule?:)

    VastaaPoista
  5. Onko tuo yövoide vielä ens viikollaki tarjoukses, tietkö?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en valitettavasti osaa vastata tähän :/ Mutta uskon, että voi olla jos niitä on vielä sielä :)

      Poista
  6. Onko nuo sun omat hiukset? KIharat sopii sulle mahottoman hyvin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha olispa, mutta kiitos! Käytän silloin tällöin clipsejä :)

      Poista