5/12/2014

Muotikirppis lähestyy!

Arvatkaa mitä!? Muotikirppikseen on enää alle viikko - ei vitsi kuinka nopeasti aika on mennyt. Onko joku sieltä ruudun toiselta puolelta tulossa itsekin myymään? Entä kuka tulee tekemään parhaat löydöt?;) Muotikirppiksen Instagramissa (@Muotikirppis) ja Facebook-sivuilta löytyy vinkkauksia upeista sneak peek -postauksista ja kuvia mitä tyypit on tulossa myymään paikanpäälle. Mä oon siellä Essin kanssa myymässä meidän kimpsuja ja kampsuja, joten siellä nähdään!:) Mä yritän vielä jossain kohtaa koota teille pientä sneak peekia mun kirppiskamoista blogin puolelle - ainoa hidaste vaan on tää mun sairastelu. Kuten kerroin jo pari edellistä postausta sitten, niin mä oon kohta kuukauden sairastellut, ensin oli välikorvatulehdus ja nyt mun astma on pahentunut niin, että allergia-arvot ovat nousseet 28 --> 400. Viime viikko meni siis juoksennellessa labrassa verikokeissa ja keuhkokuvauksissa, mutta onneksi pian pitäisi pukata lähetettä Taysin allergiakeskukseen. Viikonlopun olin siis visusti kotona ja lepäsin, mutta vielä pitäisi siis jaksaa yrittää parannella itseään ilman turhia rasituksia, koska mun aikomuksena ei todellakaan ole skipata tätä tapahtumaa!
Yllä olevassa kuvassa näkyvät tämänvuotiset Muotikirppiksen goodiebag-sponssaajat. Tänä vuonna 200 ensimmäistä saa goodiebagin, jossa siis ovat mukana yllä olevassa kuvassa näkyvät brändit - Ihan huikeeta! Muita mukana olevia yhteistyökumppaneita on myös Olympus, LivBox, NAFHA, Meikkistudio Elina K., Plastic Cameras, Uhana Design ja Specsavers, joiden pisteiltä kannattaa käydä kurkkaamassa heidän tarjouksiaan!;)

-Linda

6 kommenttia:

  1. Miten se googiebag saa ? Heti kun ovet aukee vai? Tapahtuman jälkeen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, 200 ensimmäistä jotka tulevat tapahtumaan saavat goodiebagin heti mukaansa :)

      Poista
  2. Monen aikaa tonne kannattaa tulla jos tommosen goodiebagin haluaa ? ja onko sisäänpääsy maksua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime vuonna me myyjät mentiin paikalle tuntia aikaisemmin ja noin siinä puoli yhtentoista maissa taisi olla jo jonkin verran jonoa. Jono oli pisimmillään Tammelan Heselle asti ennen ovien avautumista, joten kannattaa mennä ajoissa jonottamaan ;) Ei ole mitään sisäänpääsymaksua!

      Poista
  3. uuu, täytyypi käydä kurkkaamassa! :)

    VastaaPoista