5/21/2014

Walking on sunset

2014-05-20 jeahmuok
Jacket* & sunglasses* JUNKYARD XX-XY (gifted) | Maxidress Oasap | Scarf Gina Tricot | Clutch Bershka
jeah 1992014-05-20 jeah1muokjeah 3282014-05-20 jeah2muokjeah 355
Heippahei! Vihdoin ja viimein ehdin palata takaisin blogin ääreen, sillä mulla alkoi tänään loma - jihuu!! Viime sunnuntaina järjestetty Muotikirppis oli jälleen kerran aivan mahtava ja upea kokemus - josta onkin tulossa pian kuvatäytteisiä postauksia sekä videokooste. Silloin kun saa olla mukana tuommoisissa tapahtumissa, niin kyllä sitä herää siihen kuinka hiton onnellinen ja ylpeä oon tästä blogista ja siitä kuinka pitkälle oon tämän kanssa päässyt - kiitos tästä kuuluu myös tietysti teille lukijoille :) 

Tuntuu oudolta, kun kaikki ystävät valmistuvat ylioppilaiksi ja mä jään vielä koulunpenkille, koska multa puuttuu kursseja ja kirjoitan vielä kaksi ainetta. Viime viikolla kirjoitusten viralliset tulokset tulivat, jotka ilahduttivat ja piristivät mun loppuviikkoa todella paljon. Olin huolissani Englannista ja pelkäsin, että se ei tulisi menemään läpi kokeen vaikeuden takia. Kaikki mut tuntevat tietävät, että mulla ei ole koskaan ollut mikään paras kielipää :D Englanti kuitenkin palasi YTL:ltä reiluna Approbaturina ja äidinkielestä sain Eximian sekä terveystiedosta Magnan. Oon kyllä tyytyväinen saamiini tuloksiin verrattuna lukumäärään ja panostukseen, joka olisi voinut olla paljon suurempi. Hurjasti muuten onnea kaikille teille, jotka valmistutte ja tsemppiä niille, joilla lakki jää vielä toistaiseksi saamatta pisteiden laskun takia ♥

-Linda

14 kommenttia:

  1. Voi vitsi miten ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniita kuvia ja ihanat maisemat :-)!

    VastaaPoista
  3. I think I just fell in love with your blog:))) Love all the posts! So Im your new reader:) Can't wait to read more of your new posts:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww well thank you very much!:) Welcome<3

      Poista
  4. Oi hyvinhän sun kirjotukset on menneet :-) Itellä meni kohtalaisesti, vaikka eipä niitä oo tullut edes muisteltua viime kevään jälkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih - loppujen lopuksi joo ja oon aika yllättynyt miten hyvin ne kuitenkin meni :) Ärsyttää vaan pikkasen, kun en saanut nostettua terveystietoa E:ksi.. Ja enkku nyt on mitä on! Haha aijaa ;D

      Poista
  5. Ihana asu ja sointuu kyllä niin hyvin tuohon taivaaseen! :D Mää itse valmistuin 3,5v urheilulukion takia (suurin osa urheilulukiolaisista käy siis 3,5v) ja olihan se tavallaan haikeaa saada eri aikaan lakki, mutta toisaalta kiva kun pääsee juhlistamaan kavereita ja omiin juhliin pääsee sitten enemmän porukkaa kun ei oo kaikkien juhlat silloin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia<3 Jep mietin kanssa, että positiivista on että pääsen itse kaikkien kamraattien juhliin ja ne pääsevät mun jee!

      Poista
  6. Ompa kauniita kuvia! Toi maximekko on kyl aivan ihana niin malliltaan kun väriltäänki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Toi on kyllä niin mukava päällä ja värikin on aivan nappiin :)

      Poista