6/21/2014

Festarifiilistelyä

rock

Desktop1
Moikka beibet! Mitä festareita te ootte koluamassa tänä kesänä? Uskokaa tai älkää, mutta mä menetän tänä kesänä mun festarineitsyyden!:D Oon nimittäin ainakin menossa festarikesän päättävään Serena Pop & Rock festareille, jotka järjestetään 29.-30.8.2014 Espoon Serenassa. Paikanpäällä on 2 ilotulitusta, käytettävänä on 4 uima-allasta ja 7 vesiliukumäkeä sekä 500 aurinkotuolia ;) Mukana on radio Loop:n lisäksi aivan mahtavia kotimaisen pop- ja rockmusiikin suosituimpia artisteja, kuten Jenni Vartiainen, Kaija Koo, Juha Tapio, Jukka Poika, JVG, Sanni, Anna Abreu, Roope Salminen & Koirat sekä Pete Parkkonen ja Euroviisut toukokuussa voittanut itävaltalaisartisti Conchita Wurst! Meikä fiilistelee eniten Anna Abreuta, Jukka Poikaa, Sannia, Jenni Vartiaista ja Kasmiria. Mukana on myös monia muita mulle aivan uusia artisteja, joita en malta odottaa päästä näkemään ja kuulemaan! Kaikki esiintyvät artistit pääset tsekkaamaan täältä!

VOITA LIPUT FESTAREILLE
Mulla olis tarjolla teille pari kivaa skabaa näihin festareihin liittyen, josta eka tulee tässä!! Haluatko SÄ päästä loppukesän kovimmille festareille?;) Regrammaa TÄMÄ kuva Instagramissa ja kerro kenen Serena Popissa esiintyvän artistin kanssa haluaisit viettää illan ja voita liput festareille! Älä unohda käyttää hashtagia #serenapop ja blogini nimeä #linpa. Mä viettäisin iltani ehdottomasti Anna Abreun tai Jukka Pojan kanssa!;)

Kokosin pientä fiilistelymusapostausta Serena Popissa esiintyvien artistien biiseistä, joita ite on tullut kulutettua viime aikoina enemmän kuin paljon!

Kasmir


Jukka Poika


JVG feat. Anna Abreu


Tuomas Kauhanen

Juha Tapio

Sanni

Jenni Vartiainen

-Linda

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta!:) pääsisimpä itekin tonne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kun osallistumaan tohon skabaan ;) Blogin puolelle on tulossa vielä toista skabaa joten stay tuned!!

      Poista