7/24/2014

Nike W Rosherun

Tulin nopeesti lätkäseen pikaiset kuvat ainoista kuvista, mitä oon saanu viime aikoina otettua - nimittäin mun uusista Nike W Rosherun tennareista. Nappasin noi viikko sitten Stadiumin alepöydästä ainoana kokona mukaani. Mulla oli aikaisemmin ollut kesän ostoslistalla Niket, joita voin käyttää enemmän arjessa, koska mun nilkka tarvii ballerinojen lisäksi myös vähän tukevammat kävelykengät ja tässä postauksessa esittelemäni aikaisemmat Niket ovat tarkoitettu sisäkengiksi, eli käytän niitä pääasiassa salilla. Olisin halunnut noi Rosherunit alun perin mustina ja olin ostamassakin ne jo alkukesästä, mutta kyseinen Stadiumin myyjä, jolle jätin numeroni ei koskaan näköjään löytänyt mallikappaleen toista paria eikä ilmoittanut siitä, joka tietysti jäi harmittamaan, sillä kengät olivat tuolloin puoleen hintaan. Pari päivää myöhemmin käydessäni katsomassa kenkiä musta mallikappale oli otettu pois. Kolusin tuon jälkeen kaikki lähellä olevat Stadiumit, mutta tarjous oli vain myymäläkohtainen. Tuon jälkeen ei mennyt kauaa, kun niitä myytiin taas normaalilla hinnalla samassa myymälässä ja siellähän se oikean kokoinen musta mallikappale komeili taas.. :D Siinä kohtaa ajattelin, että antaa olla, en kyllä ala noista kengistä enää pulittamaan satasta.
uusiob 002m
uusiob 015
Mä oon viimepäivinä vain sairastellut, nimittäin muhun iski kova flunssa ja astma meni tietysti pahaksi, joten oon yrittänyt parhaani mukaan sairastella. Harmittaa vaan, kun ulkona on just nyt ihanan kuumat kelit, mutta ei voi mitään. Lisäksi mulla alko eilen ruotsin abikurssi Tampereen yliopistossa, joten mulla menee joka päivä loppulomani ajan 14.00–17.00 välisenä kellonaikana siellä opiskellessa.. Sitten kun toi kurssi loppuukin, niin mulla alkaa seuraavana päivänä taas koulu, plääh! Noh, onneksi sentään on vielä illat aikaa nauttia lämpimistä päivistä kavereiden kanssa!

P.S. Huomaatteko muuten kuvien laadussa mitään erilaista? Nää kuvat on otettu mun uudella Canon 50mm 1.4!

-Linda

4 kommenttia:

  1. Aijai, kun onkin ihanat kengät <3

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat kengät! Pakko kysyä että miten on koon kanssa, että täytyykö ottaa normaalia suurempi koko? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on kooltaan samankokoset, kun mun edelliset Niket ja mä en ite henkilökohtasesti oo huomannu mitään eroa kun vertaa toisiin :) Näis on vaan toi vihree lisäpohjallinen jonka saa halutessaan pois.

      Poista