7/08/2014

Sale shopping

kengät 020
Boots SALE 7€ (49,95€) & Cut out boots SALE 5€ (29,95€) H&M
kengät 045kengät 073
Treffasin eilen pitkästä aikaa New life -blogin Jenniä, eikä mulla ollut päivällä minkäänlaista käsitystä siitä, että tulisin ostamaan taas pari uutta kenkäparia. Jenni esitteli mulle löytöjään ja yhdet olivat nuo aivan ihanat cut out nilkkurit. Siinä kohtaa kun Jenni pääsi niiden hintaan, niin mä päätin, että pakkohan mun oli mennä ostaa itelleni samanlaiset vielä saman päivän aikana. Kohtalo taisi olla pelissä, koska jäljellä oli vielä yhdet kolmekutosen popot. On aikamoinen ihme, että nuo pysyy mun jalassa just ja just!:D Terveisin minijalka. Samalla mukaan tarttui nuo ihanan boheemit bootsit - Voi tätä kenkärakkautta! 12€ kahdista ihanista popoista - ei ollenkaan paha ;)

-Linda

4 kommenttia:

  1. Siis mitääää, apua mitä hintoja! Mä en ikinä tee noin hyviä löytöjä! :D

    Ihania molemmat popot ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no jep!:D Olin itekin iha ällikällä lyöty, kun Jenni kerto noiden hinnan :D Kiitos<3

      Poista
  2. Ei vitsi kuinka ihania molemmat, ooh <3

    VastaaPoista