8/28/2014

Enää yksi yö!

10599413_1539097332988448_2509169244741857549_n
Desktop1

Moikkamoi! Tulin nopeasti päivitteleen vielä vanhat asukuvat ja infoomaan teitä kesän päättäjäisfestareista, jotka kuumottelee hemmetisti! Nimittäin huomenna alkaa pitkään odotetut kaksi päivää kestävät Serena Pop & Rock festarit ja mä en sitten millään malttais odottaa huomiseen! Onko joku teistä tulossa myös kyseisille festareille!? Jos sulta on mennyt mun festarifiilistelyt täysin ohi, niin käy ihmeessä tsekkaa tästä ja tästä aikasemmat postaukset. Me lähetään Essin kanssa aamulla bussilla kohti Helsinkiä ja aijotaan nauttia koko viikonlopusta täysin siemauksin. Kuten voitte varmasti arvata, niin tyypillisesti mä en oo vieläkään saanut pakattua haha. Ongelma on lähinnä vaatteet ja festariasut, sillä ulkona alkaa olla jo todella viileä. Takkeja lähtee ainakin useampi mukaan ja meikän festariasu taitaa koostua suuriltaosin kerrospukeutumisesta. Blogi tulee olemaan viikonlopun ajan hiljainen, mutta halukkaat voivat seurata mun menoja ja Serena Pop & Rock festaritunnelmia mun Instagramin puolella nimimerkillä @linpaa!

IMG_2889p
Hat from FrontRowShop | Jacket from H&M | Dress from H&M
IMG_2974
Serena Pop & Rock festareiden Facebook-sivuille tästä!
Instagramissa @serenapoprock

P.S. Suositelkaa jotain hyviä Helsingin tanssibaareja ja istuskelubaareja?:)

-Linda

2 kommenttia:

  1. Tanssibaareista oma lemppari on Namu, joka on kivasti ihan keskustassa. Rennompaan illanviettoon kivoja on mm. Iguana, Kokomo ja Amarillo :)

    VastaaPoista