10/31/2014

Life is a journey where you stumble and fall but I'm okay when I lie down in your arms

Nico & Vinz - In Your Arms jerr 052
2014-10-22 jerr
Jacket & Leggings from H&M | Backpack from Choies | Shirt from JC | Scarf from Cubus | Cap from Gina Tricot | Boots from Bianco

Moikka ja huisin hyvää perjantaita! Miten teidän aamu on alkanut? Mun aamu on alkanut todella energisesti. Tiettekö sen tunteen, kun heräätte vaan johonkin uskomattoman mahtavaan hyvänolon fiilikseen, ootte yksin kotona ja pistätte jonkun lempparikipaleenne soimaan täysillä, teette aamupalaa ja fiilistelette biisiä täydestä sydämestänne ja laulatte ja tanssitte keittiössä?:D Okei kuulostan vähän naurettavalta, mutta minkäs teet! Toivottavasti tää mun energisyys välttyy ja tarttuu sinne ruutujen toisille puolille ja piristää teidän päivää. Mulla iski tänään heti aamusta aivan hervoton inspiraationpuuska, että oli pakko kuvailla parit jutut (joista lisää myöhemmin..) ja muokata ja laittaa nää Jerryn kanssa otetut viikon takaiset asukuvat blogin puolelle. Ai niin muuten, seuraavien kuukausien aikana blogin puolelle alkaa tulee aivan uutta juttua koskien muotia! Lähetään toteuttaa tätä projektia tänään mun kaverin kanssa ja ollaan molemmat todella innoissamme tästä. Saatte ensimmäistä osaa jo ensi viikolla ;)

vitamini 090P.S. Meikä sai postissa kuukausi sitten pimenevän syksyn varalle kunnon vitamiinipaukut Minisunin tuotevalikoimasta, jotka valitsin Minisunin sivulla olevan vitamiinikoneen avulla. Mukana tuli jaffan-makuisia D-vitamiinia ja appelsiininmakuisia multivitamini -tabletteja. Oonkin nyt popsinut noita jaffan-makuisia D-vitamiineja siitä asti ja yleisestä syysväsymyksestä ja voimattomuudesta ei ole ollut tänä syksynä vielä merkkiäkään. Plussaa annan hyvästä mausta.

Photos by Jerry & me / Edit by me


-Linda

4 kommenttia:

  1. Haha, en tiedä tunnetta ;DD Mutta haluisin kokee!

    VastaaPoista
  2. Ootpa kaunis ja ihana toi beanie ! :-) Tykkään kanssa tosi paljon noista kuvista (mikä tarkennus!) ja ajattelin kysästä, että mikä kamera sulla on? Ja en tiedä tota aamufiilistä, koska mä oon niin vahvasti iltaihminen, kun olla ja voi, ja toi vois kertoa vaikkapa mun illasta, kun kokkailen illallista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Mulla on Canonin 1100D ja nää kuvat on otettu 50mm 1.4

      Poista