10/14/2014

Pitkästä aikaa asukuvia

asupitkästäaikaa 267
asupitkästäaikaa 375asupitkästäaikaa 017mp
Jacket from Rosewe (gifted) | Hat from FrontRowShop | Skirt & Cut-out boots from H&M | Bag from Oasap
asupitkästäaikaa 387
Heippa, moi, terse? Tuntuu tosi oudolta kirjottaa pitkästä aikaa teille. Tosiaan tää tauko vierähti hieman pidemmäksi kuin ajattelin. Jotenkin vain unohdin tän blogin olemassa olon kaiken mielenkiintoisen tekemisen ohella, mutta sitähän mä tällä pienimuotoisella tauolla hain - että pystyn hetken elään hetkessä ressaamatta blogista ja täällä ollaan taas asukuvien kera. Vitsi tässä tauon aikana on tapahtunut kaikkea ihanaa ja mulla olis teille yks mahtava juttu kerrottavana, mutta en uskalla vielä intoilla siitä liikaa sillä se ei oo vielä sata varmaa. Tuutte kuitenkin sata varmasti kuulee siitä tammi-helmikuussa, niin big deal se mulle tulee olemaan ja ehkä tää blogikin lähtee sillon pyörimään taas sinne kaivattuun lifestyle -suuntaan ja sisustuksen puolelle ;) Sanotaan että asioilla on tapana järjestyä, joten toivotaan että se pätee nyt myös tässä asiassa, sillä mä en millään malttais pysyä housuissani tästä!:D Ei mulla muuta ihmeellistä, palaillaan taas toivottavasti pian parempien kuvien toivossa. Ihanaa syyslomaa teille, jotka sitä tällä hetkellä vietätte!

Photos Essi & me / Edit by me

-Linda

7 kommenttia:

  1. Jee oot back! Tauko tekee varmasti hyvää itse kullekkin, tai ainakin mulla blogi vie ihan tajuttoman paljon aikaa jokaisesta päivästä :-) Mut ihana asu ja ihana sinä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä ehdottomasti tekee :) Blogi vie paljon aikaa. Kiitos ihana<3

      Poista
  2. Ihana asu! <3 ja pieni tauko tosiaankin tekee välillä ihan hyvää :)

    VastaaPoista
  3. Jee tätä "comebackia" on odotettu! ;)<3

    Ihanat kuvat!

    VastaaPoista