11/14/2014

MANSE STREETSTYLE PART 2


Leo | 21v | Opettaa breikkiä, soittelee musiikkia ja koittaa pitää itsensä onnellisena | Kuva: Minna

Mistä sä saat inspiraatiota sun pukeutumiseen?
-"Mm.. Ääää.. En mä oikein tiiä. Jos mä löydän jotain, joka näyttää sillain vähän ees erilaiselta tai jotenkin hulvattomalta, niin mä koitan sitä päällä et "hei tää on kiva" ja sit se tulee mun mukaan. Mut varmaan kirppareilta enimmäkseen."

Onko sulla mitään lempikirpparia?
-"Nooh, emmätiä.."

No missä kirppiksillä sä käyt?
-"Mä käyn.. Vitsi missä mä käyn?? Emmätiä, mä käyn niinku Bonuskirppiksellä ja Lielahden Kontissa. Siis siellä on hyviä muistoja - sieltä aina löytyy jotain ihan mieletöntä."

Mikä on sun lempparivaate tai asuste tässä asussa?
-"Mm.. Noku täs on nii monta mist mä tykkään. No okei yks, Marimekon Converset nää on ihan kivat, mutta kun tää takki makso 2€ kirpparilta ja tää on niinku Suomes tehty ja tää pipo on jostain 60-luvulta, mun mummo teki tän. Sit mul on nää korutkin vielä tässä, jotka on erittäin rakkaita mulle."

Salli | 17v | Opiskelija | Kuva: Minna

Mistä sä saat inspiraatiota sun pukeutumiseen?
-"Muotiblogeista esim. Angelica Blickin blogista."

Mistä sä ostat sun vaatteet?
-"Perus vaatekaupoista eli esim Gina Tricotista ja H&M:ltä."

Käyksä kirppiksillä?
"En oikeestaan."

Mikä vaate tai asuste on sun päällä olevasta asusta sun lemppari?
"-Varmaan tää Pull & Bear:n takki."

Eric | 27v | Työelämässä | Kuva: Minna

Mistä sä saat inspiraatiota sun pukeutumiseen?
-"Noooh.. Ihan tota netin kautta selailen tämmösii vähän skeitti- ja surffikauppoja."

Mistä sä ostat yleensä vaatteet?
-"No itse asiassa mulla on käyny niin hyvä tuuri, että mun siskon mies omistaa yhen vaateliikkeen, että sitä kautta saan aika paljon vaatteita ja kyl mä jonkun verran kierrän kirpputoreillakin."

Mikä tästä asusta on sun lempivaate tai asuste?
-"Ehkä takki.."

Alexandra | 21v | Opiskelija | Kuva: Linda

Mistä sä saat inspiraatiota sun pukeutumiseen?
-"Vähän kaikkialta.. että nätit muodikkaat tytöt, Pinterest.."

Luetko sä mitään blogeja, mitä?
-"Kyllä mä luen, joitakin välillä selailen.. Yhden mun tutun Beyond the words in my shoes -Monan blogia ja Addicted to material -Annan blogia ja sit aina mitä Indiedays mainostaa niin niitä selailen."

Mistä sä ostat sun vaatteet?
-"Vähän kaikkialta esim. Gina Tricotista."

Käytkö kirppiksillä, missä?
-"Radiokirppis ja Bonuskirppis."

Mikä on sun lempivaate tai asuste sun päällä olevassa asussa?
-"Takki."

-Linda & Minna

8 kommenttia:

  1. käääk viitsit että tuntuu oudolta! :D Teillä on muuten ihana blogi, kyllä ryhdyn lukijaksi! ^^
    -Alexandra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Blogi on mun, mutta Manse Streetstyle -aihaeluetta toteutetaan yhdessä!

      Poista
  2. Hyvä tytöt! Tää Manse streetstyle on ihan paras keksintö! ;)

    VastaaPoista
  3. Musta voisitte kuvata enemmän kerralla, tosi kiva aihe mutta kymmenenkin kuvaa olisi hauskempi!

    VastaaPoista
  4. aah tää manse tyyli hommeli on aivan huippu! :-)

    VastaaPoista