11/19/2014

Women can never have too many pair of shoes

IMG_8710m
kengät 030mkengät
High heels from Oasap (gifted) 
Saatiin pari viikkoa sitten Minnan kanssa idea kokeilla mun lisäsalamaa ja uutta Godoxin diffuusorilaatikkoa eli kuvaustelttaa, joka on tarkoitettu pääasiassa tuotekuvaukselle. Diffuusorilaatikko on kuitenkin sen verran suuri, että sinne mahtuu mukavasti istumaan ja päädyttiin ottamaan korkokengistä otettujen tuotekuvien lisäksi myös muutamia henkilökuvia, jotka onnistu ihan kivasti ekaks kerraks. :) Sitten kun saan raivattua aikatauluihini enemmän aikaa, niin pitää suunnitella tänne blogiin uus banneri kuvan keran!

P.S. Mitä kautta lataatte kuvanne blogiinne? Mä oon ladannut kuvani tänne Flickr:n ja Bloggerin kautta, mutta tuntuu että kummatkin tekee kuvista rakeisia. Help me!

Photos by Minna / Edit by me

-Linda

12 kommenttia:

  1. Aivan ihanat nuo kuvat susta limppu<3 Oon ite aina ladannu vaan bloggerin kautta enkä oo huomannu sellasta rakeutta, en sitten tiiä huomaako kaikki muut sellasta mun kuvista :'D Monesti oon kuitenkin kuullu tuosta ongelmasta, mutta en oo lukenu koskaan mistään ratkasusta! Näin kannustaakseni :'''D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 En mä oo ainakaa huomannu sun kuvista rakeutta, joten älä huoli! Haha joo kannustavaa ;D

      Poista
  2. Upeita kuvia! Mieki haluan tuommosen oman mini studion :3 Oli kiva nähä tännään!
    Ps. Lataan bloggerin kautta eikä ittellä oo ollu ongelmia

    VastaaPoista
  3. olet ihan uskomattoman kaunis!!

    VastaaPoista
  4. Nää kuvat on uskomattoman upeita! Wau :-)

    VastaaPoista