2/10/2015

Kyllästynyt toppatakkeihin

alt-J - Left Hand Free
IMG_0697muok
Jacket & cardigan from Gina Tricot | Pants, hat & boots from H&M | Top from Vero Moda | Backpack from Choies
IMG_0801m2
IMG_0797muokPhotos by Essi / Edit by me
Canon EOS 1100D, EF 50mm 1.4 / Photoshop

Moikka! Oon odottanut innolla kelien lämpenemistä ja toppatakkien vaihtamista kevyempiin trensseihin. Tänään oli pakko saada päälle toi uusi musta takki, jonka bongasin viime viikolla Ginan alesta kympillä. Tosin noilla kuteilla ulkona olo osottautu vielä huonoks ideaks, koska jo 30 minsan päästä valitin Essille, kuinka kylmä mulla on. Ei auta muu, kuin toivoa ilmojen nopeaa lämpenemistä - oon meinaa hemmetin kyllästyny käyttää toppatakkeja just nyt :D Mä koen talven muutenkin todella vaikeeks ajaksi ottaa asukuvia ja ideoida erilaisia asuja ja ja tyydyn nopeasti siihen mukavaan isoon toppatakkiin. Mulla ei vaan yksinkertaisesti riitä kantti miettiä kivoja eri asuja pakkasille - mutta jotkut onnistuu tässäkin kadehdittavan upeasti ja meikä vaan kattelee teidän kuvia suu auki ihastellen.

P.S. Sain toissapäivänä käsiini viime jakson toimittajakurssilla meidän tekemän lehden ja ei vitsi miten hyvä fiilis tuli, kun näki siellä ottamiaan kuvia ja kirjoittaman juttunsa + myös kansikuva oli meikän ottama! Lisäsin siitä Instagramiin kuvan, joten käykää tsekkaa jos kiinnostaa @linpaa.

-Linda

10 kommenttia:

  1. Sama fiilis! Ei enää millään jaksais toppatakkeja :P Tosi ihanat kuvat tässä postauksessa :)

    VastaaPoista
  2. Oon niin samaa mieltä! Kevät tuu jo <3

    VastaaPoista
  3. Mulla on ihan samat fiilikset!! Oon ollu intopiukeena koko alkuviikon ku aurinko on paistanu ja sää lämmin! :) Upeet kuvat!

    VastaaPoista
  4. Näytät upeelta!! Mulla ihan samat fiilikset, toivotaan että se kevät tulisi. Näinä parina päivänä aurinko kyl antaa vähän toivoo siit et kyl tää talvi joskus loppuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihanaa että tännekkin saadaan vihdoin kunnolla arskaa - piristää kummasti päiviä :)

      Poista