3/14/2015

MANSE STREETSTYLE SPRING

Katri 18 vuotta

Mistä saat inspiraatiota sun pukeutumiseen?
-"Aika paljon netistä."

Lueksä paljon blogeja?
-"En oikeestaan."

Mistä sä ostat yleensä sun vaatteet?
-"Itse asiassa mä pengon aika paljon vanhempien vinttiä. Usein tulee myös ostettua H&M:stä semmosia vaatteita, jotka ei näytä ketjuliikkeestä ostetulta."

Mikä on sun lemppari vaate tai asuste tästä sun asusta?
-"Varmaan tää takki, jonka löysin vasta. Tää on äidin vanha ja sopii musta näihin housuihin."

Käytkö sä paljon kirppareilla?
-"Kävin ennen kirppareilla kuten Bonuksella, koska se on lähellä koulua."


Sonja 17 vuotta

Mistä sä yleensä ostat vaatteita?
-"No ihan nää perus kaupat mitä nyt on, esim H&M ja sen sellaset.."

Otaksä mistä inspiraatiota? Onks sulla jotain blogeja vai kaduilta vai mistä?
-"Ei mulla sillai oo mitää tiettyä, mut mitä mää nyt törmään jossain netissä ja kyl jotain omaa inspistä saa jostain."

Mikä on paras kirppari josta sä oot tykänny?
-"Ööö, mä en tiedä. Mä en oo hirveesti käyny niinkun missään silleen, mutta Tampereella on perus nää esim Bonus.."

Lueksä ite hirveesti muotiblogeja?
-"Kyl mä joitakin. Nyt mä oon kyl hirveesti karsinu niitä."

Onks sulla jotain suosikkia?
-"Valtteri Sandbergin blogi Vogue is only paper. Mä tavallaan tunnenkin sen jo, se on ihana."


Lauri 28 vuotta

Mistä sä otat inspiraatiota sun pukeutumiseen?
-"Ööö, mä kuuntelen paljon musiikkia.. niin tota, bändeistä."

Mitä bändejä esim?
-"Ei ehkä kovin mitään uusia bändejä, ehkä vaan semmosia vanhoja bändejä."

Käytkö sä kirppareilla ollenkaan?
-"Kyllä mä käyn niissäkin, mut tota.. No en mä niin hirveesti siis silleen tosi vähän lopulta kirppareilta löytää niinkun sopivia miesten vaatteita. En mä kuitenkaan niin paljon osta vaatteita.."

Millä kirppareilla sä käyt?
-"Tota noin, no Bonuskirppari."

Mikä on sun lemppari vaate tai asuste tästä asusta?
-"Nää kengät on tosi kivat, nää on hyvä ostos."

Mistä noi sun kengät on?
-"Nää on Leviksen kengät Frankfurtista. Tääl ei oo leviksen kauppoja.. Sit on Leviksen housut ja näin, ihan perus meininkiä. Ja sit on äitin tekemä kaulaliina."


Miia 18 vuotta

Mistä sä yleensä otat inspiraatiota sun pukeutumiseen?
-"Ööm, no mä vähän.. Apua tää on vähän liian hankala kysymys. No jos mä löydän jonkun kivan näkösen vaatteen, niin mä yleensä ostan sen."

Lueksä blogeja?
-"No en oikeestaan."

Mistä vaateikaupoista sä yleensä ostat?
-"No mä ostan aika paljon kirppareilta."

Mikä on paras kirppari, missä sä yleensä käyt?
-"No mä oon Radiolta löytäny aika paljon ja nii.. Joskus jopa konttikirppikseltä."

Käyksä yleensä tämmösissä peräkonttikirppari -tapahtumissa?
-"No aina kun huomaa, niin yrittää tai jos on aikaa."

Mikä on sun lempparivaate tästä asusta?
-"Joo nää housut on kyl tosi kivat ja tää takki kans, mä tykkään tästä kans."


Milla 22 vuotta / LACK OF COLOUR

Mistä sä otat inspiraatiota sun pukeutumiseen?
-"Oikeestaan tosi paljon blogeista, tulee luettua hirveen paljon ja sitten oikeestaan itse oon töissä vaateliikkeessä, joten kun on vaatteiden kanssa tekemisissä niin jotenkin sitä muotia tulee seurattua tosi paljon."

Mikä on sun lemppari tästä sun asukokonaisuudesta?
-"No ehkä nyt tää tuplavalkoinen on tosi jees, kun vihdoin on kevät ja valoa niin pystyy käyttämään vaaleempia värejä."

Millä kirppiksillä sä käyt?
-"UFF:lla käyn tosi paljon, Radiokirppiksellä ja Bonuksella. Oikeestaan tänään just kävin ja meni kuusi euroa."

Mistä sä yleensä ostat sun vaatteet?
-"Joo H&M:stä tulee oikeesti ostettua varmaan eniten niinkun vaateliikkeestä, mutta kirppiksiltä tulee oikeesti valehtelematta ostettua yli puolet. Eli ostan tosi paljon, tälläkin hetkellä kengät on kirppikseltä, housut on kirppikseltä ja takki on kirppikseltä."


Paavo 25 vuotta

Mistä sä otat inspiraatiosta sun pukeutumiseen?
-"En mä varsinaisesti mistään ota inspiraatioo, että ihan vaan miten mä tykkään pukeutuu."

Mistä sä yleensä ostat sun vaatteet?
-"Öö, milloin mistäkin. Kattelen ympäriinsä ja jos löytyy joku kiva vaate, niin mä ostan sen."

Mikä tästä sun asusta on sun lemppari?
-"Öö varmaan tää takki."

Näyttää ihanan lämpimältä.
-"Niin tää on tosi lämmin."
________________________________________________________________________________

Heippa ja ihanaa lauantaita! Pitkästä aikaa blogin puolella MANSE STREETSTYLEA! Tosiaan meillä oli pieni tauko sen takia, kun Minna lähti toiselle puolelle Suomea, mutta nyt sain sen takas messiin, joten aletaan jatkaa tätä kesää kohti joka toinen viikko. ;) Kiitos jälleen kerran kaikille kuvattaville, aivan mahtavaa toteuttaa tätä!

Missasitko edelliset MANSE STREETSTYLE -postaukset? Ei hätää! Edellisiin pääset tästä ja tästä.

Photos by me / Edit by me

-Linda & Minna

10 kommenttia:

  1. Ei taida uskaltaa liikkua enään keskustassa kun saattaa joitua perusteleen asuvalintojaan :)
    Hiano idea ja tua blogiin lisää leveyttä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah uskaltaa uskaltaa ;) Kiitos paljon, tätä on tosi mukava tehdä!

      Poista
  2. Nää on tosi kivoja! Ei haittaa vaik tulis joka viikkoki yks mut varmaan aika aikaa vieviä. Ja eiks se oo et hyvää kannattaa odottaa! :-P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Joo nää kyllä vie aikaa.. Oltiin eilen kuvaamassa näitä jostain kahdesta kuuteen ja siihen päälle vielä kuvien muokkaus ja haastattelujen puhtaaks kirjottaminen :D Mutta hyvää kannattaa odottaa ja hauskaahan tää on!

      Poista
  3. Oonko mie ihan kauhee hölöttäjä, ku tuntuu että mun vastaukset on x3 niin pitkiä ku muiden, hahaa! Kiitos tytöt vielä, oon edelleen ihan fiiliksissä ku pääsin mukaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah just ihana!:D Kiitos itsellesi ;)

      Poista
  4. Ihana postaus :) hauska nähdä miten miehet suhtautuu eri tavalla vaatteisiin ja kuluttamiseen

    VastaaPoista
  5. Apua kun on suoraan kirjotettu mun vastaukset :--D Pitäs vähä tarkemmin miettiä sanomisiaan... Mut tosi kiva postaus ja siistii päästä ekaa kertaa tälläseen mukaan!

    http://imperfectmind-sonja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah!:D Joo jäin jälkikäteen itekin vähä miettiin että kirjotanko ihan sanasta sanaan.. Kiitos paljon ja huippua että suostuis kuvattavaksi :)

      Poista