4/17/2015

Sun flanellii haluun lainata, pikkupäissään kesäiltana

IMG_8825m2IMG_8784p
IMG_8630
IMG_8685p

IMG_8769
IMG_8869p
IMG_8663
IMG_8905IMG_8953mKOKpMitä mulle kuuluu? Mä oon ihan jees. Viimeisiä koulujuttuja viedään, haut on tehty ja nyt lueskellaan pääsykokeisiin, tehdään ennakkotehtäviä, nähdään ystäviä ja keskitytään pitkästä aikaa kunnolla omaan itseensä. Oon pysähtynyt viime aikoina miettimään viimeistä puolta vuotta, nimittäin mun ajatusmaailma on kypsynyt tämän puolen vuoden aikana aivan hullun paljon - naurattaa ihan miten huima oon ollut, mutta mä tiesin että ne oli vaiheita, jotka mun piti käydä läpi päästäkseni tähän. Oon muuten kuunnellut tosi paljon viime aikoina Sannia. Pääasiassa varmaan siksi, koska oon pystynyt niin hyvin samaistumaan sen biiseihin. Oltiin Essin kanssa katsomassa Sannia Pakkahuoneella viime viikon perjantaina ja hitto toi mimmi oli livenä hyvä! Alapuolella biisi ja puhelinkuva keikalta:

Sanni - 2080-luvulla
11149216_569461213195753_607672118_n
P.S. Muistatteko kun kerroin aloittaneeni 20 päivän Detox-kuurin? No se loppui juuri, joten siitä on tulossa jälkifiiliksiä pian ihan omassa postauksessaan. ;)


-Linda

4 kommenttia:

  1. Kiv kuulla tosta detoxhommasta kun mulle se ei oikein sano konkreettisesti hirveesti mitään :D ja hei mihin nää haet? Oon lukenu yhelle kurssille (tai ainaki ois pitäny lukea...) tuon kirjan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä onkin nyt postausta blogissa ;) Hain journalistiikan ja viestinnän tutkinto-ohjelmaan ja kulttuurituotannon koulutukseen. Kuvissa näkyvä pääsykoekirja täytyi lukea tuohon ensimmäiseen.

      Poista
  2. Vitsit miten kiva postaus, tota oman elämän ajattelua on kyl liikkeellä myös täälläkin ! Sannin biisit on kyl ihan mahtavia ja niihin on helppo samaistua ja verrata omaa elämäänsä, toi keikka pakkahuoneella oli ihan mieletön <3 ihan mielettömän upeita kuvia, näitä jää vaan kyllä ihastelemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi kiva kuulla noin positiivista palautetta!:) Piristit päivääni ihana!

      Poista